Перша ланка в структурі науково-технічного напряму позашкільної освіти.
Це перші кроки дитини до пізнання і розуміння світу техніки, спроби її власної творчої діяльності, процес опанування певної системи початкових технічних і технологічних знань, вмінь і навичок. Гурток початкового технічного моделювання розрахований на роботу з учнями молодшого шкільного віку (6–10 років).Основною метою є ознайомлення вихованців зі світом техніки, найпростішими технологічними процесами, елементарною електротехнікою, графічною грамотністю, технічним моделюванням, конструюванням і дизайном; формування графічної грамотності, вмінь і навичок роботи з різноманітними матеріалами та інструментами, виготовлення іграшок, моделей машин і механізмів, вміння застосовувати отримані знання на практиці ,набуття досвіду власної творчої діяльності; розвиток конструкторських здібностей, просторового й логічного мислення, уяви, фантазії, здатності проявляти творчу ініціативу, вирішувати творчі завдання; формування стійкого інтересу до технічної творчості, потреби у творчій самореалізації та духовному самовдосконаленні, виховання поваги до праці та людей праці, дбайливого ставлення до навколишнього середовища, культури праці, формування позитивних якостей емоційно-вольової сфери (самостійність, наполегливість, працелюбство та ін.), доброзичливості й товариськості, уміння працювати в колективі.
Трасовий автомоделізм — це не тільки один із видів технічної творчості школярів, спрямований на створення моделей автомобілів, а й один із наймасовіших і найзахоплюючих видів спорту. Основною метою є ознайомлення з історією розвитку автомобілебудування, конструкцією автомобілів і технологіями виготовлення їх моделей,засвоєння технологічних прийомів, умінь і навичок у проектуванні, виготовленні та запуску трасових моделей автомобілів, удосконалення навичок роботи з різним інструментом, формування навичок роботи на верстатному обладнанні,навчання технологіям самостійного виготовлення моделей автомобілів різних класів за кресленнями і власної конструкції та їхньої експлуатації, формування стійкого інтересу до технічної творчості, виховання культури праці, відповідальності за результати власної діяльності, розвиток технічного мислення, конструкторських здібностей гуртківців.
Основною метою є ознайомлення з технічними видами спорту; вивчення загальної будови карта й двигунів для нього; оволодіння необхідними знаннями керування гоночним автомобілем, поняттями про роботу з різним інструментом,що сприяє засвоєнню умінь і навичок керування гоночним автомобілем, навичками роботи з різним інструментом, що забезпечує навчання технологій самостійного виготовлення різних класів моделей картів за кресленнями і власної конструкції та їхню експлуатацію; стійкий інтерес до технічної творчості; розвиток технічного мислення, конструкторських здібностей гуртківців, виховання культури праці, відповідальності за результати власної діяльності; профілактику й попередження бездоглядності, правопорушень і девіантної поведінки дітей через залучення їх до занять технічними видами спорту.
Судномоделювання і судномодельний спорт є одним із найцікавіших напрямів науково-технічної творчості учнівської молоді. Головною метою є оволодіння знаннями про роботу з столярним і слюсарним інструментом, будову суден, теорію суднобудування, читання й виконання креслень, виготовлення складних, трудомістких судномоделей, їх запуск, розвиток творчого підходу до праці, волі у подоланні труднощів, здібностей, талантів, обдарувань у галузі судномоделювання і судномодельного спорту, виховання охайності, культури праці; розвиток сили, витривалості, швидкості, спритності; виховання патріотизму, любові до України, гордості за її досягнення; організацію змістовного дозвілля відповідно до здібностей, обдарувань і стану здоров’я.
Моделювання іграшок-сувенірів — це залучення дітей до народних традицій і художньої культури українського народу в процесі творчої діяльності. Метою є ознайомлення з різними матеріалами, інструментами, техніками виготовлення іграшок-сувенірів;вироблення трудових вмінь, навичок обробки матеріалів, роботи з інструментами, засвоєння технологій виготовлення іграшок-сувенірів; формування творчої особистості, її художнього смаку, пізнавального інтересу, творчої уяви, фантазії, задоволення потреб особистості у творчій самореалізації; емоційний, фізичний та інтелектуальний розвиток;розвиток стійкого інтересу до мистецтва свого народу, його історії та традицій; виховання позитивних якостей емоційно-вольової сфери (самостійність, наполегливість, працелюбство тощо), доброзичливості й товариськості у ставленні до інших, вміння працювати в колективі
Молодший шкільний вік — це сприятливий період для розвитку творчих здібностей дитини, її образного мислення, емоційного сприйняття дійсності та активного ставлення до неї. Заняття в гуртку виготовлення сувенірів допомагає дітям розумно й цікаво проводити свій вільний час, пробуджує допитливість, любов до знань. Метою є знайомлення з основами технічної творчості, декоративно-ужиткового мистецтва, моделювання й конструювання; оволодіння поняттями, знаннями про матеріали й інструменти; формування вмінь і навичок роботи з різними матеріалами й інструментами, прийомів виготовлення виробів і виконання технологічних операцій;задоволення потреб особистості у творчій самореалізації; формування творчої особистості, її художнього смаку, пізнавального інтересу, творчої уяви, фантазії, емоційний, фізичний та інтелектуальний розвиток, виховання поваги до звичаїв і традицій українського народу, бережливого ставлення до рідної природи; розвиток позитивних якостей емоційно-вольової сфери (доброзичливе ставлення до людей, охайність і старанність у роботі).
Основною метою є оволодіння основами дизайну, знаннями у сфері сучасної техніки й технологій, поняттями проектування та виготовлення макетів і моделей;формування вмінь і навичок роботи з різними матеріалами та інструментами; конструювання й моделювання макетів і моделей;емоційний, фізичний та інтелектуальний розвиток; задоволення потреби особистості у творчій самореалізації, бажання творити і втілювати свої ідеї в життя;виховання культури праці й спілкування; формування позитивних якостей емоційно-вольової сфери (самостійність, наполегливість, працелюбство); пробудження та формування стійкого інтересу до дизайнерської, конструкторської справи; підготовка до активної професійної та громадської діяльності.
Одним з актуальних завдань сучасної освіти є розвиток творчого, нестандартного просторового мислення і застосування його у практичній діяльності. Основною метою є оволодіння знаннями про папір, його виробництво, види, властивості, способи конструювання з паперу;формування вмінь і навичок роботи з папером; виготовлення поробок у різних техніках, застосування основних прийомів роботи; формування творчої особистості, емоційний, фізичний та інтелектуальний розвиток; задоволення потреби особистості у творчій самореалізації; виховання культури праці; формування дружніх стосунків у колективі; відчуття відповідальності, колективізму,взаємодопомоги.
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.